De ondersteuningsdiensten van de Kanselarij zijn:
De dienst Budget en Beheerscontrole:
Patricia Vercruysse
02 501 03 61
De dienst P&O:
De rol van de ICT-dienst bestaat erin de medewerkers van de Kanselarij te ondersteunen in hun dagelijkse taken, hen de nodige instrumenten ter beschikking te stellen en de bescherming van hun gegevens te waarborgen.
Daarnaast biedt de ICT-dienst andere federale organisaties veilige, innovatieve en kwaliteitsvolle diensten aan. Hierbij houdt de dienst rekening met ieders specifieke noden, in het bijzonder op het vlak van veiligheid en vertrouwelijkheid van de elektronische gegevens.
ICT Kanselarij kan niet aansprakelijk worden gesteld voor de inhoud die op initiatief van de gebruikers voorkomt op de platformen, infrastructuren, opslagruimtes, toepassingen en diensten die de dienst hen ter beschikking heeft gesteld.
Elke gebruiker blijft verantwoordelijk voor de inhoud die hij toevoegt.
Voor meer informatie aangaande de dienstencatalogus of voor het uitwerken van een dienstenaanbod:
02 501 04 11
ICT.kanselarij@premier.fed.be
De dienst Secretariaat en Logistiek:
Anja Michalski
16_SandL_Sec@premier.fed.be
02 501 03 65
De vertaaldienst vertaalt juridische, algemene en beleidsteksten en staat in voor de simultaanvertaling van vergaderingen.
De tolken zijn aanwezig tijdens vergaderingen van:
De dienst volgt het ritme van de federale regeringsploeg. Hij is 24 uur op 24 beschikbaar, het hele jaar door. Een wachtdienst is steeds bereikbaar voor dringende vertalingen of vergaderingen.